Prøv en gratis CMS og Webshop demo
Seneste nyt
4. jun. 2015
Søgemaskinevenlige URL’er og Google Shopping
EasyPage er klar i version 5.0. Opdateringen indeholder mange udvidelser og forbedringer, bl.a. muli...

EasyPage er klar i version 4.12

Opdateringen indeholder nyheder og forbedringer i webshoppen samt i administrationsmodulet. Integration til Post Danmarks nye webservice "Vælg selv udleveringssted".
 
12. november 2013
 

Vælg selv udleveringssted


Post DanmarkPost Danmark har lavet en ny webservice, der gør det muligt for kunderne i din webshop at vælge mellem 1.200 udleveringssteder, hvor de kan hente deres pakke.

Vi har nu implementeret denne service i EasyPage Webshop således, at kunderne kan indtaste et postnummer og derefter få en liste med mulige afhentningssteder i det valgte område. Listen indeholder, udover navn og adresse på det enkelte afhentningssted, også information om åbningstider og kunden kan finde stedet på et Google-kort.

Integrationen til Pacsoft Online er i den forbindelse blevet opdateret således, at kundens valg af afhentningssted overføres korrekt, når der skal oprettes pakkelabels.

Modulet koster kr. 1.995,-

Forbedret checkout


Vi har igen forbedret checkout-forløbet i webshoppen, så kunderne nu kan vælge om de er "Privatkunde", "Erhvervskunde" eller "Offentlig kunde" på kundeoplysningssiden, hvilket som udgangspunkt fjerner overflødige felter i formularen. Tomme felter på ordre e-mails mv. er også fjernet for at gøre indholdet mere overskueligt.

Der er nu mulighed for at indsætte tekst og billeder nederst på varekurvsiden, hvor du f.eks. kan præsentere nogle gode tilbud eller nogle salgsfremmende punkter.

Pop up besked


Det er nu muligt, at der automatisk åbnes en pop-up besked første gang en bruger besøger din hjemmeside. Her kan du f.eks. informere kunderne om en igangværende kampagne eller lignende, hvilket kan være med til at øge konverteringen i din webshop. Kontakt os på tlf. 70273456 for at høre nærmere om opsætning.

3D secure på udenlandske kort


3D SecureIntegrationen til Quickpay er blevet opdateret, så det nu er muligt at aktivere 3D Secure direkte i Quickpay-manageren.

3D Secure (Verified by VISA og MasterCard SecureCode) er et ekstra sikkerhedscheck i betalingsprocessen, hvor kortholder – efter at have indtastet sine kortoplysninger – bliver bedt om at identificere sig overfor udstederen af kreditkortet (typisk kortholders egen bank) med en personlig kode.

Da 3D Secure giver et par ekstra trin i købsprocessen, kan det betyde et fald i konverteringen. Hvis du sælger til udenlandske kunder og nogle gange oplever, at der er betalt med stjålne kreditkort, så kan du øge sikkerheden ved at aktivere 3D secure på alle udenlandske kreditkort direkte i Quickpay-manageren.

Øvrige nyheder og forbedringer


  • GLS-Pakkeshop - mulighed for at se afhentningssteder på et Google-kort.
  • Ny leveringsform - vi har tilføjet typen "Post Danmark (erhverv)". Når kunden vælger denne, tjekkes der om kunden har udfyldt feltet "Firma".
  • DPD-forsendelser - mulighed for at oprette DPD-pakkesedler gennem Pacsoft Online (kræver aftale med DPD og Post Danmark).
  • Cookie advarsel - mulighed for at informere brugerne om anvendelsen af cookies på din hjemmeside (læs mere om Cookiebekendtgørelsen her).
  • Udvidet ordrehåndtering - rettet fejl ifm. ordrer der er oprettet i administrationen og som skal fuldføres/godkendes af kunden.
  • Moms - rettet fejl i momsberegning, hvis der er forskel på faktureringsland og leveringsland.
  • Gavekort - fjernet mulighed for at ændre antal i varekurven. Hvis kunden vil bestille flere identiske gavekort, skal disse lægges i varekurven individuelt.
  • Quickpay -integrationen er opdateret til version 7.
  • Leveringsland - når en kunde er logget ind, undersøges det om der kan leveres til det land, der er registreret på kundens profil. Alternativ kan kunden vælge at sende til en alternativ leveringsadresse.
  • Varekurv - opdateret varekurv-boks, så der er mulighed for at vise indholdet når man holder musen henover.
  • Track & trace - mulighed for track & trace fra ordresiden i administrationen.  
  • Administrationsmodul - diverse forbedringer i forhold til anvendelsen i de nyeste browsere.

Er du klar til en opdatering?


Opdatering af eksisterende hjemmesider og webshops sker ikke automatisk, så kontakt os hvis du ønsker få opdateret din EasyPage. Opdateringen er gratis, men evt. opsætning af nye funktioner og moduler afregnes efter nærmere aftale.

Har du spørgsmål til ovenstående nyheder, er du altid velkommen til at ringe til os på tlf. 70273456.

Alle priser er ekskl. moms.


Tilbage
Leverandør af EasyPage CMS - PK Data Network ApS - Baldersbuen 15 F, 1. tv - 2640 Hedehusene - Telefon: +45 7027 3456 - e-mail: info@easypage.dk