Webshop

En komplet e-handelsløsning

EasyPage Webshop er en komplet e-handelsløsning, der dækker de flestes behov. Webshoppen findes i 2 versioner - en standard-version, der kan købes til en EasyPage Standard Web og en pro-version, der kan købes til EasyPage Pro Web.

I begge versioner får du varekatalog og indkøbskurv samt en stor palette af funktioner og indstilingsmuligheder. I standard-versionen har du mulighed for at oprette op til 50 varer, mens der i pro-versionen ingen begrænsning er. Shoppen kan envidere håndtere flere sprog (kræver tilkøb af EasyPage Sprogmodul) og valutaer. Det er desuden muligt at have flere priser på de enkelte varer afhængig af login (B2B). Webshoppen kan også håndtere afgiftsstyring, så en vare kan have en eller flere afgifter.

Krydssalg

Der findes i EasyPage Webshop nogle nyttige funktioner, der kan optimere dit salg. Du kan f.eks. vise relaterede varer på den enkelte vareside. Du kan også få systemet til at vise hvilke varer andre kunder har købt, mens de befinder sig på en vareside. Ydermere kan du vise hvilke varer der sælges flest af i shoppen. På forsiden kan kunderne se de mest solgte varer i hele webshoppen, men befinder kunden sig længere inde i shoppen, så vil de se de mest solgte varer i den enkelte varegruppe som kunderne befinder sig i.

Rabatter, gavekort og rabatkoder

I EasyPage Webshop kan der oprettes rabat på varegrupper og varer og i det nye rabatmodul, kan du oprette gavekort og særlige rabatter der kan indløses vha. rabatkoder, som du f.eks. kan udsende til kunderne via nyhedsbreve. En rabatkode kan også udløse fri fragt, gratis gaver, hvis kunden køber over et vist beløb og meget mere. I rabatmodulet kan du give også lave forskellige samlerabatter, så kunden får en rabat hvis de køber flere typer produkter samtidigt. Der er kort sagt mange muligheder for mersalg via tilbud og rabatter.

Online betaling

Der er mulighed for at betale med betalingskort/kreditkort, idet der er lavet integration til DIBS og Quickpay betalingsgateways, samt PayPal.

Integration til Post Danmark (Pacsoft Online) og GLS

Med integration til både Post Danmark og GLS, så har du mulighed for hurtigt at lave pakkesedler når dine ordrer skal sendes til kunderne. Via ordreadministrationen kan du nemt lave labelsfiler til GLS’ UniConnect pc-program (Interline 7.0), hvorfra der kan printes pakkelabels, eller du kan overføre ordrer til Post Danmark forsendelsessystem, Pacsoft Online, hvor du ligeledes kan printe pakkelabels som kan sættes på dine pakker. Begge funktioner kræver tilkøb til EasyPage Webshop samt selvstændige aftaler med Post Danmark og GLS.

Send flotte nyhedsbreve der viser udvalgte produkter

Nyhedsbreve er utrolig effektiv redskab til at markedsføre din shop og dine produkter. Du kan derfor med fordel udvide din shopløsning med EasyPage Mailinglistemodul. Det gør dig i stand til at udsende flotte nyhedsbreve, hvori du let kan indsætte udvalgte produkter i shoppen.

Integration til Google Analytics

Der er udviklet integration til Google Analytics, herunder e-handelssporing, således at du kan følge trafik, salg mv. i din webshop.

Integration til Google Shopping

Der er mulighed for at lave data-feed, der kan uploades til Google Merchant Center. Det giver mulighed for at få vist dine varer i Google Shopping, hvilket er billedannoncer i Googles søgeresultater. Du kan få mere information om Google Shopping modulet her. 

Integration til økonomisystemer

EasyPage Webshop kan integreres til bl.a. diverse ERP- og økonomisystemer ved hjælp af EasyPage Webshop API. Derudover er der mulighed for integration til e-conomic og Mamut Stellar Office via tillægsmoduler.

Klik her for at se en komplet funktionsliste

 

EasyPage Webshop

Produktark - EasyPage Webshop Produktark

Produktark - EasyPage Standard Web Brochure

 

Priser:

Standard Shop *: kr. 2.500,00 + mdl. serviceafgift på kr. 100,00
Pro Shop **: kr. 5.000,00 + mdl. serviceafgift på kr. 200,00


* Standard Shop kan kun købes til en EasyPage Standard Web
** Pro Shop kan kun købes til en EasyPage Pro Web

Alle priser er ekskl. moms